skip to main
|
skip to sidebar
Aquest any, aprovo com sigui
dissabte, 23 d’octubre del 2010
Apunts filo
Hola!
En David em passa els seus apunts de filo que, amablement, ha escanejat. Es veuren al revés, però un cop impresos... ja està.
Heus aquí el link:
Apunts filo
.
1 comentari:
Genis
ha dit...
David, crec que t'has saltat unes quantes pàgines del llibre
23 d’octubre del 2010, a les 8:30
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Dades personals
Manel Plens
Visualitza el meu perfil complet
1 comentari:
David, crec que t'has saltat unes quantes pàgines del llibre
Publica un comentari a l'entrada