dijous, 9 d’octubre del 2008

Per fi ho posem en marxa

Benvinguts!


La idea és fer un espai d'intercanvi molt obert on es pugui dir de tot.
El podeu fer servir per deixar-hi els vostres dubtes i preguntes, tant si són petits com si no. I algú hauria de contestar-los, és clar!

Si puc, n'aclariré algun, si no, vosaltres mateixos.

Si em voleu fer arribar material o consultes per correu electrònic, els puc penjar en aquest bloc.