La idea és fer un espai d'intercanvi molt obert on es pugui dir de tot.
El podeu fer servir per deixar-hi els vostres dubtes i preguntes, tant si són petits com si no. I algú hauria de contestar-los, és clar!
Si puc, n'aclariré algun, si no, vosaltres mateixos.
Si em voleu fer arribar material o consultes per correu electrònic, els puc penjar en aquest bloc.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada